مقالات

کاغذدیواری ساده یا طرح دار

کاغذدیواری ساده یا طرح دار

همیشه در انتخاب کاغذ دیواری برای یک محیط این رو در نظر داشته باشید خانه و منزل شما باید محل آسایش و راحتی باشد. به همین دلیل اخیرا دیوار بسیاری از خانه ها را به صورت کامل کاغذدیواری ساده با بافت خاص میزنند. این باعث میشود که محیط شما لوکس تر و آرامش بخش تر به نظر بیاید.

کاغذدیواری ساده

معمولا کاغذدیواری های ساده و طرح محو بر عکس کاغذدیواری های طرح دار محیط را بزرگتر نشان میدهند.

شما میتوانید در محیط خانه سالن پذیرایی یا نشیمن ، یک دیوار را بعنوان دیوار اصلی در نظر بگیرید. و همان دیوار را کاغذ دیواری طرح دار و الباقی دیوارها را ساده انتخاب کنید.در برخی موارد هم دیوارها را قاب بندی میکنند و شما میتوانید داخل قاب ها را کاغذ دیواری طرح دار و الباقی دیوارها را ساده انتخاب کنید.

در فضای اتاق خواب هم معمولا دیوار پشت تخت خواب را بعنوان دیوار اصلی در نظر میگیرند. و همان دیوار را کاغذ دیواری طرح دار انتخاب میکنند. و الباقی دیوارها مکمل همان طرح اصلی بعنوان کاغذ دیواری ساده انتخاب میکنند.اگر دیوار پشت تخت خواب را هم قاب بندی کرده باشید میتوانید داخل قاب ها را کاغذ دیواری طرح دار و الباقی دیوار ها را ساده در نظر بگیرید.

برای محیط های اداری و تجاری حتما از کاغذدیواری های ساده و یا طرح محو استفاده کنید.

اگر در دکوراسیون منزل خود از پارچه‌ها و روکش‌های طرح‌دار استفاده کرده‌اید، برای انتخاب کاغذ دیواری، بهتر است از الگوی تک رنگ یا کاغذ دیواری بافت‌دار استفاده کنید. اگر کاغذ دیواری طرح دار را انتخاب می کنید، با الگوی کوچکتر یا بزرگتر از پارچه پرده یا پارچه مبلمان استفاده کنید. یک کاغذ دیواری ساده، یک وقفه بصری خوب برای یک دکور با طرح های سنگین ارائه می دهد.

رنگبندی کاغذدیواری

در مورد انتخاب رنگ کاغذدیواری یه پالت رنگی از مجموعه خودتون رو در نظر بگیرید و سعی کنید از ترکیب رنگ های همون پالت رنگی در مبلمان پرده و کاغذدیواری هاتون استفاده کنید مطمئن باشید نتیجه خوبی خواهید گرفت.

در مورد رنگ کاغذدیواری در فضای اتاق خواب معمولا با رنگ روتختی و پرده میتوانید ست کنید.

کاغذدیواری راه دار

کاغذ دیواری راه دار عمودی برای فضاهایی که میخواهید ارتفاع محل شما بلند تر دیده شود خوب هست. و کاغذ دیواری راه دار افقی برای محیط های که میخواهید دیوار پهن تر دیده شود بهتر هست.

کاغذدیواری راهدار

#اسکای_والز

۲ دیدگاه در “کاغذدیواری ساده یا طرح دار

  1. مهیا گفت:

    سلام
    وقت بخیر خیلی سایت خوبی دارید. موفق باشید.

    1. aseman گفت:

      سلام مهیا عزیز
      وقت شما هم بخیر باشه
      بسیار ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *